شعر و دلنوشته

شعر و دلنوشته

شعر و دلنوشته ها جوانی مهربان و با ذوق اقای عرشیا
شعر و دلنوشته

شعر و دلنوشته

شعر و دلنوشته ها جوانی مهربان و با ذوق اقای عرشیا

سالروز حادثه ناگوار اتش گرفتن سینما رکس ابادان و کشته شدن377 نفر از هم میهنانمان در اتش سوزی این سینما را به عموم هم میهنان  عزیز  و به خصوص اقوام ان بزرگواران عزیز تسلیت عرض مینمایم

میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک استان ولایت حضرت امام رضا(ع)رو به همه مسلمانان جهان تبریک می گویم

اطلاعیه

از دوستانی که از وبلاگ دیدن میکنم ممنون میشم  ادرس وبلاگ رو به دیگر دوستانتان هم بدهید تا دیگران هم بتوانند از وبلاگ دیدن کنن و نظر بدن و بنده از نظراتشان برای هرچه بهتر شدن سطح کیفی وبلاگ و بهتر شدن شعرها و دلنوشته ها استفاده کنم و شما از خواندن انها لذت ببرید

                                         سپاسگذار و ارادتمند شما عرشیا

دوست دارم شبی وعده گیرم در خفا ز عزرائیل کنم درد دل با او

دوست دارم وعده کنم به او وعده مرگ 

گویم کی رسد زمان مرگ

هرچه زودتر مرا خوش تر

یاد باد یاباد

ان روزگاران یاد باد

یاد یاد باد

ان دقایق یاد باد

یاد باد روز وصلت و اشنایی یاد باد

لعنت بر روز فسخ و جدایی یاد باد